Loading...

08 noviembre 2005

MI CORAZÓN EN UNA ISLA

Hermosa tarde de otoño
vestida de hojas se muestra,
y los ojos de la gente
que van corriendo siempre,
no saben lo que miran
no contemplan su belleza.

Apresurados ratos de invierno
tu calidez y tu voz
me quita el frío,
dulzura de aire que me acaricia el rostro
enséñame tu traje de que color te vistes,
el deseo de verte me hace sentirte.

Y a esta isla que tanto quiero
hoy me brindo escribiendo versos
no sé ni entiendo de que otra forma
puedo expresarle lo que siento,
a esta isla que tanto quiero.

Tengo celos del que también la ama,
rabia del que no la cuida
del que no aprecia
su regalo de todos los días,
esta isla llena de antojos
completa de vida.

En este mundo he aprendido
esta isla me ha enseñado
que lo hermoso más hermoso está siempre
muy cerca, a nuestro lado,
que se puede soñar escuchando
hablar al mar,
en cualquier parte o rincón encontrarás,
un trocito de paz,
en esta isla que tanto da.

6 comentarios:

Julia dijo...

Oakland CA, East Bay Java SIG, Nov. 16th - Introduction to Java...
Leave a comment to this blog-entry You are not logged in. Click for reasons to login/register. However, if you do not wish to create an account then that's ok; you can still leave a comment to this blog.
Find out how to buy and sell anything, like things related to road construction safety equipment on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like road construction safety equipment!

Farah dijo...

Can Videogames Make You Cry?
Jerz's Literacy Weblog > Permalink Still, when asked what art forms speak the most to us, games don't rank at the top.
Find out how to buy and sell anything, like things related to instant road repair on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like instant road repair!

Anónimo dijo...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Anónimo dijo...

Here are some links that I believe will be interested

Anónimo dijo...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anónimo dijo...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»